Monday 2 June 2014

Syoknye sains!

Salam ceria semua!

Hari ni nak share dengan korang buku sains untuk kanak2 seawal usia 2 tahun. Buku ni aku beli kat badan cemerlang, dalam giant. Harga buku ni rm 2 satu. Agaknya nak clerance stok kot, tu yang murah. Di sebabkan murah dan isi buku ni agak mudah difahami, aku pon beli la.

Tp serius, isi dalam buku ni memang best. Sangat sesuai untuk kanak2 umur 2 tahun ke atas. Penerangan mudah, dan objek yg ditunjukkan, objek yang selalu kanak2 tengok. Lepas tu plak, buku ni ada buat pengkelasan objek, contohnya alatulis ada pemadam, pembaris, pensel. Kalau kelas sayuran pulak ada gambar cili, terung. Begitulah seterusnya. Sangat bagus. Sebab dalam xtvt harian kita bersama anak pon, die memang jumpa benda yang sama macam contoh dalam buku ni, jadi, lagi memudahkan kanak.

Jadi, bagi sesape yang masih lagi tercari2 nak beli buku sains macam mana, aku cadangkan belila buku ni, buku ni jugak ada buku latihan.tapi aku xperasan ada buku latihan. Dah blik baru tau ada. Sekian je dari aku.

No comments:

Post a Comment