Monday, 30 March 2015

Buku mewarna RM 1.

Salam ceria semua! Aku nak share dengan korang buku mewarna yang sangatlah murah ni. Apalagi skroll le ke bawah nak tengok bukunye. Haaaaaa.....best x? Tak best? Xpela kalo x best, janji pada aku best. Antara sebab musababnya, harga buku ni hanya RM1 je,murah weh. Buku ni aku beli kat PASARAYAKU dalam pasaraya A mart. Gambar2 dalam buku agak menarik. Sesuai bebeno le dengan bebudak yang seawal usia 2 tahun. Buku ni xde la tebal sangat tapi nipis sangat pon tak. Kiranya sesuai la dengan harga. Jadi apala sangat kalo nak beli sampai 10 buah buku kan. Ok la, bye korang!

1 comment:

  1. Memang sangat sesuai bagi menambah pengetahuan kanak-kanak. :)
    Calrase Patrick

    ReplyDelete