Wednesday 15 October 2014

Kenali kumpulan benda hidup dengan buku bergambar

Salam ceria semua! Aku nak share buku yang aku beli ni. Best woooo....tambah kalau kanak-kanak tengok. Aku cakap best sebab buku ni tentang kumpulan benda hidup. Ade kumpulan burung, haiwan di laut, di darat, bunga, sangat bagus. Lepas tu plak, gambarnya sangat menarik. Ditambah pulak dengan kulit buku yang tebal. Walaupon buku ni nipis je, tapi padat dengan gambar.

Buku ni aku beli kat mr diy. Pada entry sebelum ni pon aku ada cerita buku yang aku beli kat mr diy jugak. Boleh klik sini nak tengok buku tu. ( Kene beli ke? Ooo..beli buku latihan.... http://armilastyle.blogspot.com/2014/10/kene-beli-ke-ooobeli-buku-latihan.html)

Harga pulak sememangnya murah. RM1.90 je. Buku ni memang anak tak jemu nak tengok. Percayala, anak korang akan dengan sendirinya nak tengok gambar dalam buku ni walaupon anak korang baru setahun. Secara tak langsung korang boleh ajar anak kenal kumpulan benda hidup. Yela, kalau nak tunjuk benda hidup yang real memang susah nak jumpa, jadi buku ni la penyelesaiannya. Gambar memang real punya. Nanti anak korang sendiri yang teruja tanya itu ini. Maka bersiap la dengan jawapan korang.

Okey, seperti biasa aku sertakan gambar buku. Selamat membeli.

No comments:

Post a Comment